понеділок, 19 лютого 2018 р.

Виступ на педагогічній раді "Сучасні технології виховання"

      Сьогодні, 19 лютого 2018 року, була проведегна педагогічна рада "Сучасні технології виховання". Я розповіла про використання квест-технологію у навчально-виховному процесі. Зосередилася на типах завдань і сервісах для їх сторення. 
       Уперше ця модель проектної діяльності була представлена викладачем університету Сан-Дієго (США) Берни Доджем і Томом Марч в 1995 році. Учителі всього світу використовують цю технологію як один із способів успішного використання Інтернету на уроках. У літературі з квествми знайомилися у «Міфі про 12 подвигів Геракла», «Володар кілець», казка "Гуси-лебеді".
       У класичному розумінні веб-квест (web- quest ) – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інтернет-ресурси. 
      Як зазначає В. Шмідт, веб-квести – це міні-проекти, засновані на пошуку інформації в Інтернеті.

        Завдяки такому конструктивному підходу до навчання, учні не тільки добирають і упорядковують інформацію, отриману з Інтернету, але й скеровують свою діяльність на поставлене перед ними завдання, пов’язане з їх майбутньою професією. Веб-квест характеризується відсутністю готових до виконання знань, алгоритмів розв’язання задач, певним зануренням у пошукову діяльність і зв’язком з реальним життям.


Немає коментарів:

Дописати коментар